
Fenerbahçe Kulübü Başkan Adayı Aziz Yıldırım, Ankara’da kongre üyeleri ve taraftarlarla bir araya gelerek açıklamalarda bulundu.
Kulübün zorlu bir süreçten geçtiğini belirterek, camianın yeniden kenetlenmesi gerektiğini söyleyen Yıldırım, “Bizler Türkiye’nin en büyük sivil toplum kuruluşunun mensuplarıyız. Bu büyük camiayı yeniden ayağa kaldırmanın, kenetlenmenin ve özlenen günlere yürümenin vakti gelmiştir,” dedi.
Yıldırım, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Zor zamanlar yaşadık. Hepimiz birlikte gözyaşı döktük. İhaneti de gördük, saldırılarla da mücadele ettik. Fenerbahçe, tarihinin her döneminde olduğu gibi yine operasyonlarla karşı karşıya kaldı. Kumpaslar kuruldu. Son maçlarda şampiyonluklar kaybettik. Mücadelemizi hep farklı cephelerde sürdürmek zorunda bırakıldık. Ancak unutmayın, bu kötü duyguların karşısında umut biziz. Cesaret ve cüret bizim karakterimizdir. Çünkü biz Fenerbahçeliyiz.”
“BİRLİKTE BAŞARACAĞIZ”
“Bu dönemi kapatıp yeni bir dönem açacağız. Fenerbahçe’nin yeniden yükseliş dönemini başlatacağız. Bunu birlikte başaracağız. Biz olarak başaracağız,” diyen Yıldırım, camia içindeki ayrışmalarla ilgili ise şunları söyledi:
“Bugün Fenerbahçe’nin çeşitli gruplara bölünmüş gibi göründüğünü görüyoruz. Gruplar, klikler, küçük hesaplar ve sosyal medyadaki ayrıştırıcı yaklaşımlar camiamıza zarar veriyor. Oysa omuz omuza olacağız, yan yana duracağız. Kendi küllerimizden doğacak, Zümrüdüanka gibi yeniden yükselecek ve kanaryamızı zafere taşıyacağız.”
Projeleriyle ilgili ise Yıldırım, “Avrupa’da istikrarlı bir başarı modeli oluşturmak en büyük hedeflerimizden biri olacaktır. Yeni nesiller için gelir kaynakları oluşturmak, kulübümüzün dijital dönüşümünü tamamlamak, altyapı ve tesisleşmede yeniden öncü olmak ve 64 bin kişilik stadımızı hayata geçirmek önceliklerimiz arasında yer almaktadır,” ifadelerini kullandı.



